Senin, 23 November 2015

Jangkitan Yis - Acidophilus - Rawatan Asli adalah Penyelesaian Terbaik

Jangkitan Yis - Acidophilus - Rawatan Asli adalah Penyelesaian Terbaik

Jangkitan yis yang disebabkan oleh kulat candida dipanggil kandidiasis. Ia adalah jangkitan yang datang dari kumpulan kulat mikroskopik. Yang paling biasa adalah Candida albicans. Penumbuhan yg terlalu cepat daripada kulat ini menyebabkan jangkitan, terutamanya di kawasan lembap dan panas. Jangkitan candida paling boleh diubati di rumah. Jangkitan yis rawatan acidophilus adalah salah satu penawar yang terbaik yang anda boleh bergantung kepada untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Acidophilus sebenarnya bakteria yang menyerang kulat yang menyebabkan jangkitan pada vagina dan juga bahagian badan yang lain. Salah satu punca biasa yang mempunyai jangkitan ini adalah tahap yang rendah ini "baik" bakteria yang dijumpai dalam badan. Kajian mendapati bahawa hampir 15% daripada wanita yang mempunyai sistem imun yang menurun boleh mencapai jangkitan yang disebabkan oleh Candida. Mereka datang ke dalam aliran darah melalui luka di kulit atau membran mukus dan membiak tanpa kawalan diri mereka di dalam badan kerana penggunaan antibiotik yang memusnahkan bakteria yang boleh menyimpan penumbuhan yg terlalu cepat daripada kulat.

Terdapat pelbagai kaedah untuk memperoleh acidophilus rawatan jangkitan yis. Cara yang paling biasa dan mudah adalah melalui memakan yogurt. Yogurt tanpa gula Plain menghasilkan bakteria probiotik. Terdapat juga produk tenusu lain yang mengandungi bahan ini seperti kefir. Ia juga dipercayai bahawa jeruk atau bawang putih boleh digunakan juga untuk mencapai hasil yang lebih baik.

Walaupun di kaunter barangan preskripsi perubatan boleh didapati secara meluas, terdapat beberapa rawatan rumah yang bekerja dengan sangat baik. Ramai orang mencari remedi rumah amat berkesan dalam merawat jangkitan candida. Dan sebenarnya yis acidophilus rawatan jangkitan boleh membantu anda untuk mencari kelegaan yang cepat daripada kegatalan dan ketidakselesaan di sekitar kawasan peribadi anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar