Senin, 23 November 2015

Yis Menyembuhkan Jangkitan - Ia adalah mudah Merawat Jangkitan Yis Membuat Penggunaan ini Pemulihan semula jadi!

Yis Menyembuhkan Jangkitan - Ia adalah mudah Merawat Jangkitan Yis Membuat Penggunaan ini Pemulihan semula jadi!

Di seluruh dunia kita mempunyai banyak kes jangkitan yis. Ia memberi kesan kepada rakyat semua peringkat umur, saiz, dan jantina tanpa berat sebelah. Keadaan ini berlaku akibat daripada replikasi luar biasa kulat yang berlaku semula jadi di dalam badan. Anda kebanyakannya akan mencari jangkitan ini di sekitar kawasan di badan yang kebanyakannya mengekalkan kelembapan seperti kemaluan, gunung dan ketiak.

Gejala fizikal termasuk, tetapi tidak terhad kepada, yang berikut; kemerahan dalam dan di sekitar kawasan yang terjejas (s), kudis gatal, pelepasan faraj putih, dan sensasi terbakar menyakitkan. Manakala ini mungkin berbunyi menakutkan, yakin bahawa terdapat banyak penawar jangkitan yis didapati. Kelemahannya adalah bahawa manakala "penyelesaian" mungkin banyak, memilih salah satu yang paling sesuai adalah tidak begitu mudah.

Satu perkara yang anda perlu sentiasa mematuhi adalah untuk menjadikan ia satu titik duti untuk pertama pergi untuk penyelesaian yang alami sebelum mempertimbangkan orang-orang yang tidak. Dalam artikel ini kita akan melihat beberapa penawar jangkitan yis semula jadi yang mudah diakses, murah, dan lagi mengekalkan keberkesanannya. Selepas membaca artikel ini, anda akan diberi pilihan untuk menemui yang pasti selamat menyembuhkan jangkitan yis dijamin untuk bekerja seperti sihir. Baca ...

# 1. Bawang putih

Ini adalah anak ayam jahat jangkitan yis cerita rakyat (memaafkan telatah saya). Apa yang saya maksudkan adalah bahawa ia adalah kedua-duanya "potently berkesan" (ada walaupun ungkapan seperti itu?) Dan pada masa yang sama pek agak bau yang jahat! Anyways, bau atau tidak, gambar yang lebih besar perlu sentiasa fokus; iaitu jumlah pembasmian jangkitan yis anda.

Namun demikian, anda perlu membuat supositori dari bawang putih dengan mengupas ulas, membuat potongan ke dalamnya, membungkus dalam kain kasa, melampirkan tali atau benang ke satu hujung dan kemudian memasukkan ke dalam faraj anda pada waktu malam sebelum tidur. Apabila ia adalah pagi, anda perlu mengeluarkannya dengan menariknya dengan menggunakan benang yang dilampirkan. Jika anda tidak ke dalam perkara yang bawang putih keseluruhan, anda boleh memilih untuk douching herba ...

# 2. Douche Herba

Menggunakan douche herba adalah sangat berkesan kerana ia boleh terus digunakan di kawasan yang dijangkiti yang memendekkan tempoh jangkitan. Satu resipi yang hebat untuk ini adalah gabungan jumlah yang sama raspberry, komprei, dan bijaksana dengan kira-kira sebahagian perempat daripada goldenseal. Anda juga boleh menggabungkan ini dengan cuka sider untuk potensi maksimum.

Semua barang-barang yang boleh didapati di pasaran tempatan super anda atau farmasi. Anda juga boleh mencari dan memilih untuk ungu gentian yang merupakan satu lagi ubat rumah mujarab untuk menyembuhkan jangkitan yis diketahui oleh ramai orang ...

# 3. Gentian Violet

Ungu gentian adalah ubat jangkitan yis tradisional dan penyakit lain. Ia boleh didapati di kebanyakan farmasi tempatan. Sebaik sahaja anda membeli, anda perlu menggunakan ia kira-kira dua kali sehari oleh swabbing kawasan yang terjejas menggunakan pad tebal. Nota; ungu gentian diketahui noda segala-galanya ia bersentuhan dengan jadi anda mungkin mahu berhati-hati a'ight?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar